پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

در جمع خبرنگاران مطرح شد دستور استاندار مبنی بر لغو شکایت از رسانه ها /رسانه ها شایعات را خبر نکنند/ اطمینان می‌دهم اعتبارات توسعه بخش به استان تزریق می‌شود

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۴:۱۴:۳۴
۱۴۰۱/۵/۲۰ پنج شنبه | ۱۵:۲۸:۰ ساعت
(0)
(0)
در جمع خبرنگاران مطرح شد دستور استاندار مبنی بر لغو شکایت از رسانه ها /رسانه ها شایعات را خبر نکنند/ اطمینان می‌دهم اعتبارات توسعه بخش به استان تزریق می‌شود
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه ها اجازه شایعه سازی را ندهند و شایعات را به خبر تبدیل نکنند بلکه با حقیقت یابی و تحقیق خبر را انتشار دهند
در جمع خبرنگاران مطرح شد دستور استاندار مبنی بر لغو شکایت از رسانه ها /رسانه ها شایعات را خبر نکنند/ اطمینان می‌دهم اعتبارات توسعه بخش به استان تزریق می‌شود

به گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آئین بزرگداشت روز خبرنگار با تسلیت ماه محرم و تبریک روز خبرنگار به رسانه های محلی و نمایندگان خبرگزاری ها در استان گفت: قلم و گفتار ارزشمند است و باید در راه حق از آن استفاده کرد.

 

سید علی احمد زاده با اشاره به اینکه خبرنگاران ماموران جلوه حق هستند و مردم با استفاده از کلام و قلم حق باید هدایت شوند و نباید اجازه داد ذهن مردم از حقیقت دور شود.

 

وی ابراز داشت : رسانه ها اجازه شایعه سازی را ندهند و شایعات را به خبر تبدیل نکنند بلکه با حقیقت یابی و تحقیق خبر را انتشار دهند.

احمد زاده تحقیق را لزوم کار خبرنگاری ارزیابی کرد و تصریح کرد: انتقاد سازنده است و از نقد استقبال می‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تمام همتم برای توسعه استان است اذعان داشت: می‌توانستم از نیرو های غیر بومی در مدیریت ها استفاده کنم اما دوست داشتم از فرزندان استان برای توسعه استفاده کنم.

 

وی در ادامه افزود : همه مدیران انتخاب من نیستند و نباید مدیران را تخریب کرد.

 

احمد زاده با بیان اینکه در جاهای زیادی از استان برای رصد مشکلات رفته ام قبل از خبرنگاران اظهار داشت: مردم در برخی نقاط با جره از روی رودخانه عبور می‌کنند و اگر به این نقاط نمی‌رفتیم همچنان محرومیت وجود داشت و ساخت و ساز ها در حال انجام است تا محرومیت نداشته باشیم.

 

وی با اشاره به نوع و نحوه تزریق اعتبارات به استان گفت : ۲۵ هزار میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور استان به استان داده شد که بخشی تخصیص آنها به کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شده است.

 

استاندار گفت: در ریاست جمهوری با نشستی که داشتیم ۳ هزار میلیارد تومان متمم سفر مجدد داده شده و نوع پروژه ها مشخص شده و در انتظار تخصیص ها هستیم.

وی با تاکید و اطمینان گفت: همه اعتبارات به استان وارد می‌شود و پروژه های تعریف شده برای خروج از محرومیت هابه سرانجام می‌رسد.

 

احمد زاده در خصوص سفر رئیس مجلس به استان گفت:۱۰ هزار واحد مسکن نیازمندان در استان ساخته می‌شود و این جدای از نهضت مسکن ملی است و ۲ هزار واحد هم مصوبه آقای فتاح بود و این کار بزرگ و بی نظیر در استان است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها خواست تا از انتشار اخباری که به استان لطمه وارد می‌کند و برروی حیثیت استان اثر گذار است پرهیز کنند.

 

احمدزاده با بیان اینکه مشکل فرهنگی در استان جدی است، بیان کرد: مشکل جاده، راه و آب را ما حل می‌کنیم مشکل فرهنگی را شما رسانه‌ها کمک کنید، در سفر رییس جمهور ۸۰ هزار نامه به آقای رییسی نوشته شد قبول دارم مردم مشکلاتی دارند اما استان ثروتمندی داریم که ‌اگر سهم ما را بدهند مشکلات حل می‌شود.

 

نماینده عالی استان کمک به توسعه فرهنگی استان را در کنار عمران و زیرساخت ها لازم و ضروری ارزیابی کرد و گفت: وقتی مسئولان ملی برای کمک به توسعه استان وارد می‌شوند نمی‌توانند آنگونه که باید در مناطق حضور پیدا کنند به خاطر جمعیتی که وجود دارد و این موضوع باید با کار فرهنگی و فرهنگسازی اصلاح کرد.

 

وی با اشاره به مطالبه گری برای حقوق استان نزد مسئولان ملی گفت : استان ثروتمند است اما ضایع شدن حقوق ان باعث محرومیت شده و رسانه ها با فضا سازی و فرهنگ سازی در تحقق ثروتمان تلاش کنیم.

 

احمد زاده گفت: از نقد رسانه ها استقبال می‌کنم و این خوب نیست که رسانه ها شایعات را خبر کنند و یا به تخریب بپردازند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با یاد کردن از شهدای مدافع حرم که این روز به نام این بزرگواران است گفت: داعش با سر شهدای مدافع حرم فوتبال بازی کرد ولی کسی در راستای کلام اسرائیل و دشمن این شهدای عزیز را زیر سوال برد و این فقط برای خرسند کردن دشمنان خدا، اسرائیل و آب به آسیاب دشمن ریختن است.

 

وی بیان کرد: اگر حزب‌الله و مدافعان حرم نبودند جنگی که امروز در مرزهای اسراییل است در مرزهای ایران بود لذا مطالب مطرح شده علیه مدافعان حرم بی‌انصافی است.

وی در واکنش به این موضوع گفت: کسی که شهدا را زیر سوال می‌برد همراه دشمنان نظام است.

 

احمد زاده گفت: این بی انصافی است که با دشمن همراهی کنیم.

 

 

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار