پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

افزایش وام ساخت مسکن به ۸۰۰ میلیون تومان

جستجو
پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ | ۵:۲۸:۳۳
۱۴۰۳/۴/۸ جمعه | ۹:۳۵:۰ ساعت
(0)
(0)
افزایش وام ساخت مسکن به ۸۰۰ میلیون تومان
وزیر راه و شهرسازی گفت: تصمیم مهم امروز در شورای عالی مسکن، افزایش وام ساخت واحد‌ها در نهضت ملی مسکن بود که از ۵۵۰ میلیون تومان به ۸۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد، افزایش یابد.
افزایش وام ساخت مسکن به ۸۰۰ میلیون تومان

به گزارش پایگاه خبری بانگ دنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ امروز بیش از ۱۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی و زمین در نهضت ملی مسکن، به متقاضیان تحویل داده شد

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: موضوع دیگر، آغاز عملیات بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در نهضت ملی مسکن بوده که از این تعداد ۵۶۰ هزار واحد تقدیم مردم شده است؛ همچنین در کنار آن ۵۰۰ هزار قطعه زمین روستایی نیز تقدیم مردم می‌شود.

 

بذرپاش گفت: عملیات ساخت مسکن با سرعت خوبی در حال انجام است و همان‌طور که بانک مرکزی اعلام کرد، رشد تولید ساخت مسکن و ساختمان، یکی از رشد‌های کم‌سابقه خود در سال‌های گذشته را شاهد بود. از منفی ۷ درصد در سال ۱۴۰۰ به رشد مثبت ۷.۱ در سال ۱۴۰۲ رسیده‌ایم.

 

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: یکی از مصوبات شورای عالی مسکن به ریاست سرپرست ریاست جمهوری، سقف اجاره بها و متوسط آن بود که با نرخ ۲۵ درصد به تصویب رسید.

 

بذرپاش تصریح کرد: تصمیم مهم دیگر شورا، وام ساخت نهضت ملی مسکن بود که از ۵۵۰ میلیون تومان به ۸۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد، افزایش یابد؛ این تصمیم بسیار خوبی بود که منابع مالی برای پایان سریع‌تر طرح‌های نهضت ملی مسکن را تأمین کند و باید مراحل تصویب آن در بانک مرکزی انجام شود تا سریع‌تر به مرحله اجرا برسد

خبرنگار: سمیه جاودانه

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار