پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

فعالیت ۲۰۰ پایگاه خبری در کهگیلویه و بویراحمد

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۵:۵۲:۱۵
۱۴۰۰/۶/۱ دوشنبه | ۱۳:۵۸:۳۴ ساعت
(0)
(0)
فعالیت ۲۰۰ پایگاه خبری در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس بسیج رسانه کشور در نشست با هیات اندیشه ورز بسیج و نخبگان رسانه‌ای این استان از فعالیت ۲۰۰ پایگاه خبری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: وجود این تعداد پایگاه خبری در استان سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود و باعث شده استان در تعداد رسانه، نسبت به جمعیت رتبه برتر کشور باشد.
فعالیت ۲۰۰ پایگاه خبری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ، رئیس بسیج رسانه کشور در نشست با هیات اندیشه ورز بسیج و نخبگان رسانه‌ای این استان از فعالیت ۲۰۰ پایگاه خبری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: وجود این تعداد پایگاه خبری در استان سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود و باعث شده استان در تعداد رسانه، نسبت به جمعیت رتبه برتر کشور باشد.
مسعود بصیری به مشکلات و دغدغه‌‌های پیشروی خبرنگاران اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات مهم خبرنگاران تامین معیشت است و ضروری است دولت برای رفع این مشکل چاره اندیشی کند.
آقای بصیری با بیان اینکه دولت برای رفع مشکلات و دغدغه‌‌‌های معیشتی خبرنگاران بودجه مشخصی اختصاص دهد، اضافه کرد: خبرنگاران هم باید مانند همه اقشار جامعه تعاونی مسکن، بیمه و برای دفاع از حقوق خود باید نظام صنفی داشته باشند.
وی با بیان اینکه از دولت سیزدهم به ویژه وزیر ارشاد مطالبات خبرنگاران پیگیری می‌شود، ادامه داد: بسیج رسانه کار جذب، نظم و ساماندهی خبرنگاران را بر عهده دارد و هیچ گونه مرزبندی سیاسی هم ندارد و مشکلات خبرنگاران را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.
خبرنگاران در این نشست بیمه، مسکن، جهیزیه و مشکلات معیشتی را مهمترین مطالبه حوزه رسانه عنوان کردند.

هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار