پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

مام جمعه یاسوج: استقلال سیاسی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۲:۳
۱۳۹۹/۱۱/۱۷ جمعه | ۱۵:۳۷:۲ ساعت
(0)
(0)
مام جمعه یاسوج: استقلال سیاسی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است
امام جمعه یاسوج گفت: استقلال سیاسی با برچیده شدن حکومت طاغوت، از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.
مام جمعه یاسوج: استقلال سیاسی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی در خطبه های این هفته با تبریک روز نیروی هوایی گفت: یکشنبه ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی است که در این روز تاریخی نیرو های هوایی با امام بیعت کردند و این نیرو ها در دوران ۸ سال دفاع مقدس افتخارات زیادی کسب کردند.
وی با اشاره به ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛ افزود: این پیروزی را به ملت شریف ایران و همه مسلمانان جهان تبریک عرض می‌کنم، با این پیروزی دنیای مستضعفان دنیای دیگری شد و قلدری و استعمار پایان پذیرفت.


وی به دستاورد های انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: استقلال سیاسی کشور و آزادی مردم یکی از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی است.
امام جمعه یاسوج اضافه کرد: قبل از انقلاب کشور مستعمره غرب و آمریکا و انگلیس بود و مسئولان کشور هیچ اختیاری از خود نداشتند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی به حمایت آمریکا از کشور های سلطنت طلب هم اشاره کرد و گفت: کشور های همسایه ما سلطنتی هستند و هیچ انتخاباتی ندارند، اما مورد حمایت آمریکا هستند.


امام جمعه یاسوج به جهش تولید علم در بخش های مختلف هم اشاره کرد و افزود: کشور ایران در رشته های مهندسی هوا و فضا از رتبه ۴۳ به ۱۱، پزشکی از ۵۰ به ۱۹، شیمی از ۴۸ به ۱۱، فیزیک و نجوم از ۶۴ به ۱۹، نانو از ۵۷ به ۱۶ در جهان ارتقا پیدا کرده است.
وی به دستیابی کشور به فناوری چرخه سوخت هسته ای هم اشاره کرد و گفت: در این رشته در بین ۵ کشور برتر دنیا هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: قبل از انقلاب ما ۱۵ هزار پزشک داشتیم که حتی برخی از پزشکان از کشور هند آمده بودند، اما در حال حاضر ما ۱۱۱ هزار پزشک داریم.


امام جمعه یاسوج بیان کرد: در استان دانشگاه وجود نداشت، ولی امروز ۲۵ دانشگاه وجود دارد.
وی ادامه داد: الان ۹۵ درصد مردم از خدمات آب برق، گاز و تلفن بهره مندند، ولی قبل از انقلاب این خدمات را ما در همه جای استان نداشتیم.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی به پیشرفت ها در حوزه نظامی و دفاعی هم اشاره کرد و گفت: در تولید انواع ساخت تجهیزات نظامی، ساخت هواپیما های جنگی، تولید انواع هواپیما های بدون سرنشین، ساخت انواع بالگرد و موشک بالستیک خودکفا شده ایم و امروز دشمن از ما واهمه دارد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار