پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

نام نویسی ۵۰۷ نفر برای انتخابات شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۵:۱۲
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ سه شنبه | ۱۹:۲۹:۳ ساعت
(0)
(0)
نام نویسی ۵۰۷ نفر برای انتخابات شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد
۵۰۷ نفر تا ظهر امروز برای انتخابات شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کردند.
نام نویسی ۵۰۷ نفر برای انتخابات شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد

 

به گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری این استان در دیدار با فرمانداران استان در دوگنبدان با بیان اینکه از این تعداد تاکنون روند نام نویسی ۴۵۸ نفر تکمیل و تایید شده است گفت: شهر یاسوج با ۱۴۸ داوطلب و سی سخت با ۱۶ نفر بیشترین و کمترین تعداد نام نویسی ها را برای شورای شهر داشتند.
فتاح محمدی با بیان اینکه روند اموزش فرمانداران و نشست های آموزشی آنان مرحله به مرحله برگزار می‌شود افزود: در نشست امروز آموزش های لازم درباره تایید صلاحیت های داوطلب های شورای شهر و استعلامات آموزش داده شد.
وی گفت: با توجه به شیوع کرونا و تسهیل در روند رای گیری می‌توان شعب اخذ رای را ۱۰ درصد شعب اخذ افزایش داد و در حوزه گچساران و باشت با توجه به اینکه انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نیز برگزار می‌شود امکان افزایش شعب اخذ رای وجود دارد.
معاون سیاسی استاندار هم گفت: هیت های اجرایی در همه نقاط شهری و روستایی در استان تشکیل شده است.
جمالی افزود کار ثبت نام داوطلبان شورای شهر امروز ساعت ۱۸ به پایان می‌رسد ودر سال آینده ثبت نام داوطلبان شورای روستا و میاندورای مجلس انجام می‌شود.
وی گفت: در انخابات پیش رو اصل انتخابات ریاست جمهوری است و انتاخابات میاندوره ای مجلس و شورا اسلامی نیز در کنار آن برگزار می‌شود، اما مهم انتخابات ریاست جمهوری است.
جمالی با بیان اینکه شرایط برای برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد سال آینده فراهم است تاکید کرد: همه زیر ساخت ها و امکانات و تجهیزات نیز فراهم شده است.
وی افزود: برای برگزاری انتخابات بصورت الکترونیک هیچ مشکی نداریم و زیرساخت ها برای برگزاری انتخابات الکترونیک در همه مناطق استان فراهم است.
اتابک فرماندار گچساران نیز گفت: ثبت نام داوطلبان میاندوراه ای مچلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نیز از ۸ فروردین ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا یک هفته ادامه دارد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار