پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

به زودی؛ توسعه زیر ساختهای اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۵:۵۴:۵۱
۱۴۰۰/۱/۲۳ دوشنبه | ۱۴:۲۰:۱۹ ساعت
(0)
(0)
به زودی؛ توسعه زیر ساختهای اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد
زیرساخت‌های اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد توسعه می‌یابد.
به زودی؛ توسعه زیر ساختهای اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گفت: با وجود مناطق سخت گذر و کوهستانی، نبود راه های ارتباطی مناسب در برخی مناطق استان ضرورت بهره گیری از آمبولانس هوایی در استان را دوچندان کرده است.

جهانبخش وحدت نژاد افزود: به همین منظور مسئولان ارژانس هوایی استان با استاندار دیدار و مشکلات پیشروی اورژانس ۱۱۵ استان را برای رفع مشکلات و توسعه زیرساخت های این نهاد خدمت رسان بیان کردند.

وحدت نژاد همچنین از مساعدت استانداری برای احداث ساختمان مرکز مدیریت، سه پایگاه پیش ساخته اورژانس ۱۱۵، ساخت سوله تخصصی و انبار پشتیبانی مدیریت بحران در استان خبر داد.

وی ادامه داد: ساماندهی تجهیزات مرتبط با بحران، تجهیزات بیمارستان صحرائی و محل امن برای انبار پشتیبانی، از اهداف ساخت و تجهیز این مرکز تخصصی در استان است.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه به خاطر اجاره ای بودن پایگاه، آشیانه و بالگرد اورژانس هوایی، سالانه هزینه های زیادی بر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تحمیل می‌شود گفت: اورژانس ۱۱۵ استان درسال ۹۹ با بیش از ۴۰ هزار ماموریت اورژانسی در سطح استان خدمات رایگان و قابل توجهی به بیماران اورژانسی ارائه داده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از موافقت سازمان اورژانس کشور مبنی بر تخصیص بالگرد مِلکی به استان خبر داد و گفت: باهمکاری مدیریت فرودگاه یاسوج، ازهمه ظرفیت ها برای ساخت پایگاه هوایی استان استفاده می‌شود.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار