پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

بهره‌برداری و تکمیل طرح آبرسانی به روستا‌های دژ سلیمان

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۸:۷:۴۴
۱۳۹۹/۱۰/۱۴ یکشنبه | ۱۴:۳۰:۱۴ ساعت
(0)
(0)
بهره‌برداری و تکمیل طرح آبرسانی به روستا‌های دژ سلیمان
طرح آبرسانی به روستا‌های دژ سلیمان به صورت کامل تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
بهره‌برداری و تکمیل طرح آبرسانی به روستا‌های دژ سلیمان

به گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ، مدیرعامل آبفای این استان گفت: آب روستا های منطقه دژ سلیمان گچساران به واسطه نبود منابع تأمین آب پایدار در دسترس، از تأسیسات شرکت نفت تامین می‌شد و اخیرا مردم این مناطق گلایه هایی از وضعیت آب شرب خود داشتند.


فیض الله پاسره افزود: از سال ۹۶ عملیات اجرایی طرح آبرسانی به این منطقه در کنار ایستگاه پمپاژ سعادت آباد شروع شد تا مشکلات موجود برطرف شود.
وی گفت: برای آبرسانی به این روستا ها از محل سد کوثر بالغ بر ۱۵ کیلومتر خط لوله و شبکه انتقال و مخزن ۳۰۰ متر مکعبی را با اعتباری فراتر از ۶۰ میلیارد ریال اجرا کردیم.


فیض الله پاسره ادامه داد: اصلاح شبکه آبرسانی امامزاده جعفر و ناصرآباد، تعمیر و نگهداری تاسیسات آب آشامیدنی، آبرسانی به روستا های سربیشه، بی بی جان آباد، سرآب ننیز، تلخاب شیرین، مظفرآباد لیشتر، هفت چشمه، آب توت به انجیر سیاه، آب انجیر علیا و سفلی و آبرسانی سیار به روستا های فاقد آب آشامیدنی از مهمترن خدمات انجام شده سال های اخیر در گچساران است.


وی بیان کرد: حدود ۸ هزار و ۵۰۰ مشترک در مناطق روستایی این شهرستان خدمات رسانی می‌شوند و در مجموع می‌توان گفت ۹۲ درصد روستا های این شهرستان و ۱۰۰ درصد شهر های این منطقه از نعمت آب شرب پایدار برخوردارند.

هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار