پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

شناسایی متخلفان شکار کل در پارک ملی دنا

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۸:۱۶:۵۰
۱۳۹۹/۹/۲۸ جمعه | ۱۲:۴۲:۵۸ ساعت
(0)
(0)
شناسایی متخلفان شکار کل در پارک ملی دنا
متخلفان شکار کل با استفاده از دوربین‌های پارک ملی دنا، شناسایی شدند.
شناسایی متخلفان شکار کل در پارک ملی دنا

به گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: با استفاده از دوربین های نصب شده در پارک ملی دنا، نخستین گروه از متخلفان شکار کل شناسایی، دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.


اسدالله هاشمی افزود: با شناسایی و دستگیری متخلفیان شکار کل، مأموران یگان حفاظت پارک ملی دنا از آنها دو قبضه اسلحه کشف و ضبط کردند.
هاشمی با تقدیر از تلاش شبانه روزی محیط بانان پارک ملی دنا در سرما، گرما و کرونا، اضافه کرد: ناقضین قوانین و مقررات زیست محیطی بدانند از این پس، محیط بانان پارک ملی دنا را به صورت آنلاین پایش و رصد می‌کنند و هرگونه ورود غیر مجاز و شلیک اسلحه به صورت لحظه ای پایش و برخط دیده می‌شود.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر ویژه از همکاری خوب دستگاه قضا در شهرستان دنا با این اداره کل گفت: مطابق قانون متخلفین به همراه آلات مکشوفه و تشکیل پرونده برای اعمال قانون به مراجع قضائی معرفی شدند.
هاشمی با بیان اینکه بخشی از پروژه حفاظت هوشمند پارک ملی دنا با نصب دوربین های مداربسته در بخشی از نقاط پارک، طی یکی دو هفته گذشته وارد فاز اجرایی شد، اظهار داشت: دیروز بیست و شش آذر ۹۹، نخستین گروه از متخلفین به وسیله این دوربین ها شناسایی و دستگیر شدند.

هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار