پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

مرگ ۲۴ نفر در بهمئی به دلیل کرونای انگلیسی

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۵:۴۷:۲۵
۱۴۰۰/۳/۱ شنبه | ۱۰:۴۷:۰ ساعت
(0)
(0)
مرگ ۲۴ نفر در بهمئی به دلیل کرونای انگلیسی
هم اکنون تعداد زیادی از بیماران کرونایی بهمئی در بیمارستان‌های استان خوزستان و شهرستان‌های همجوار بستری هستند.
مرگ ۲۴ نفر در بهمئی به دلیل کرونای انگلیسی

به گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان بهمئی، با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد زیادی از بیماران این شهرستان در بیمارستان های استان خوزستان و شهرستان های همجوار بستری هستند گفت: تعدادی از این افراد در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند و حال مساعدی ندارند.

آقای طاهری افزود: متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا، بیش از ۲۴ نفر از اهالی بهمئی بر اثر ابتلا به کرونای انگلیسی جان خود را از دست دادند، که ۸ نفر از این تعداد در خارج از شهرستان سکونت داشتند.

هاشم طاهری از افزایش میزان ابتلای بانوان شهرستان بهمئی به کرونا ویروس خبر داد و گفت: روند افزایشی کرونا در بهمئی از اسفند ماه آغاز و همزمان با سفر ها شتاب گرفته و در مسیر صعودی قرار دارد.

وی با بیان اینکه، عادی انگاری مردم و خطر بازگشت موج جدید کرونا، سهل انگاری، عادی پنداری و حضور غیر ضروری مردم در بازار و مراکز پرتردد و اماکن خرید در شهر از خطرناک ترین عوامل بروز موج جدید بیماری خطرناک کووید ۱۹ است گفت: ویروس کرونا هنوز در جامعه از بین نرفته ودر حال چرخش است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهمئی افزود: از ابتدای تزریق واکسن کرونا شهرستان بهمئی از شهرستان هایی است که بیشترین تزریق واکسن را داشته و در واقع در این عرصه پیشتاز است.

هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار