پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

الزام همه مراکز درمانی به عقد قرارداد با بیمه سلامت

جستجو
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ | ۲۱:۵۱:۰
۱۴۰۲/۸/۴ پنج شنبه | ۱۵:۳۲:۰ ساعت
(0)
(0)
الزام همه مراکز درمانی به عقد قرارداد با بیمه سلامت
سرپرست بیمه سلامت استان تهران گفت: همه مراکز درمانی دولتی و خصوصی باید با بیمه‌های پایه قرارداد داشته باشند.
الزام همه مراکز درمانی به عقد قرارداد با بیمه سلامت

به گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ؛محمد غلام نژاد افزود: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به خدمات سلامت دارد و بخش زیادی از خدمات درمانی در این دولت تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند. وی ادامه داد: بیماری هایی، چون ام اس، دیابت؛ قلبی و عروقی و نارسایی کلیوی جزو بیماری‌های خاص قرار گرفته است.

غلام نژاد با بیان اینکه بیمه شدن رایگان ۵ دهک اول در راستای دسترسی آسان مردم به خدمات سلامت است و ادامه داد: ۱۰۷ بیماری تا کنون در صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج شناسایی شده و ۵۲ بیماری هم در سامانه‌ها بارگذاری شده است تا کنون ۱۰۵ هزار بیمار صعب العلاج در استان تهران شناسایی شده اند.

سرپرست بیمه سلامت استان تهران گفت: دراستان تهران در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت ۵ هزار زوج نابارور شناسایی و از حمایت‌های بیمه سلامت با پوشش ۹۰ درصدی بهره‌مند شده اند.

غلام نژاد ادامه داد: همه مراکز باید با بیمه سلامت به عنوان بیمه پایه قرارداد داشته باشند و اگر مراکزی در این خصوص اقدام نکنند در اعتبار بخشی دچار مشکل می‌شوند.

وی گفت: بیمارانی هم که به این مراکز مراجعه کنند در صورت نداشتن قرارداد می‌توانند با مراجعه به دفاتر بیمه سلامت استان خود خسارت دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار