پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

استاندار؛ در دیدار چهره به چهره با مردم زلزله زده

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۸:۹:۴۱
۱۴۰۰/۱/۱۰ سه شنبه | ۱۸:۵۱:۳۰ ساعت
(0)
(0)
استاندار؛ در دیدار چهره به چهره با مردم زلزله زده
سی سخت را زیبا و با صلابت‌تر از قبل تحویل می‌دهیم.
استاندار؛ در دیدار چهره به چهره با مردم زلزله زده

 

به گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ، در بازدیده سرزده از شهر سی سخت ضمن بازدید از روند بازسازی ها و ساخت و ساز ها با مردم زلزله زده این شهر بصورت چهره به چهره دیدار کرد.
حسین کلانتری در این بازدید دو ساعته پای درد دل مردم نشست و رو درو پاسخگوی مطالبات و نیازمندی های اهالی شهر سی سخت شد.
آقای کلانتری با بیان اینکه لحظه ای مردم سی سخت را تنها نخواهیم گذاشت و تا پایان در کنارشان می‌مانیم گفت: آرامش و آسایش خانواده های سی سختی از دغدغه های اصلی و مهم است و لحظه به لحظه چه به صورت حضوری و سرزده در شهر و چه پیگیری های تلفنی و جلسات و دیدار های مهم در تهران پیگیر مطالبات و نیازمندی های این مردم هستیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
وی افزود: بر اساس دستور و تاکید رئیس جمهور و پیگیری های مکرر مسئولان ملی، با تمام توان پیگیر مشکلات شهر زلزله زده سی سخت و روستا های اطراف هستیم و در تلاشیم که بازسازی و نوسازی شهر سی سخت به سرعت پایان یابد و کام مردم این شهر شیرین شود.
استاندار بهسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی، استحکام و کیفیت بالای مصالح به کار رفته را از اولویت های مهم و اساسی در بازسازی ها دانست و افزود: همه دستگاه های خدمات رسان، زیربنایی و متولیان ساخت و ساز در این شهر باید با تمام توان و قدرت پای کار باشند.
آقای کلانتری برتسریع در روند بازسازی ها و سرعت بخشی به کار ها و ساخت و ساز ها تاکید کرد و ادامه داد: با همکاری مردم شهر سی سخت و حمایت جدی مسئولان ملی و استانی و همه دستگاه ها در آینده ای نه چندان دور شاهد بازسازی و مقاوم سازی شهر سی سخت خواهیم بود و سی سخت را زیباتر و با صلابت تر از قبل تحویل خواهیم داد.
در این بازدید برخی از مردم ضمن بیان مشکلات و درخواست های زلزله زدگان از تلاش های شبانه روزی و جدیت و پیگیری های ویژه استاندار و حضور مستمر وی در شهر سی سخت قدردانی کردند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار