پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سه اولویت استان در سال جدید را اعلام کرد

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۴:۳۹
۱۳۹۹/۱۲/۳۰ شنبه | ۲۲:۳:۰ ساعت
(0)
(0)
استاندار کهگیلویه و بویراحمد سه اولویت استان در سال جدید را اعلام کرد
سه اولویت مهم کاری استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید شامل بازسازی شهر زلزله زده سی سخت، مدیریت بیماری کرونا و برگزاری انتخابات است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد سه اولویت استان در سال جدید را اعلام کرد

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سه اولویت استان در سال جدید را اعلام کردبه گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه اولویت مهم کاری این استان در سال جدید شامل بازسازی شهر زلزله زده سی سخت، مدیریت بیماری کرونا و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا است.
حسین کلانتری افزود: همگان در زلزله شهر سی سخت با تمامی وجود پای کار بوده و تلاش، اقدام، فعالیت و خدمات رسانی کردند.


وی اضافه کرد: همان لحظات اولیه وقوع زلزله در شهر سی سخت مسئولان اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد وارد میدان شده و این موضوع کمتر از ۷۲ ساعت در هیأت دولت مطرح و چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز مصوب شد که شامل تسهیلات ارزان قیمت و کمک بلاعوض است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به دلیل اهمیت حضور در شهر زلزله زده سی سخت نتوانستم در نشست شورای اداری این استان که دوم اسفندماه ۱۳۹۹ و با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در یاسوج برگزار شد، شرکت کنم.
کلانتری عنوان کرد: آیت الله رئیسی اقدام ها، فعالیت ها و خدمات ارائه شده در شهر زلزله زده سی سخت را تحسین و اعلام رضایت کردند، اما برخی ها ناراضی هستند.


وی ادامه داد: روز گذشته سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سفیر و نماینده رهبر معظم انقلاب به کهگیلویه و بویراحمد سفر و اعلام کردند که مسؤولان اجرایی این استان در زلزله شهر سی سخت پای کار بودند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیاری از مطالب و صحبت ها را سه ماه آینده بیان کرده و به اطلاع مردم و مسؤولان اجرایی این استان رسانده می‌شود.
کلانتری بیان کرد: انتظار می‌رود که بیش از پیش از توان نیرو های انسانی کهگیلویه و بویراحمد در عرصه مدیریت ملی استفاده و قدر‌ آنها دانسته شود.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار