پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

بویراحمد نارنجی شد

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۸:۵۸:۳۲
۱۴۰۰/۱/۴ چهارشنبه | ۱۴:۲۱:۵۷ ساعت
(0)
(0)
بویراحمد نارنجی شد
فرماندار بویراحمد گفت: شهرستان بویراحمد از وضعیت زرد به نارنجی تبدیل شد.
بویراحمد نارنجی شد

 

به گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ، فرماندار بویراحمد افزود: ورود پلاک های غیر بومی به مرکز استان ممنوع است.
احمدی ادامه داد: هم اینک به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، تجمع در عروسی ها، عزا و دورهمی ها، شیوع این بیماری افزایش یافته و مبتلایان آن بیشتر شده است.
شهرستان های بویراحمد و گچساران به ترتیب در وضعیت نارنجی و قرمز هستند و چنانچه این روند ادامه داشته باشد شرایط شکننده و سخت تر خواهدشد.

ازه ترین تغییر رنگ بندی شهرهای کرونایی

بر اساس آنچه که علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ارتباط تصویری با استودیوی خبر ۲۱ سه شنبه شب شبکه یک سیما گفت: رنگ بندی تعدادی از شهرها تغییر کرد.
به طوری که قرمز شدن ۵ شهرستان و نارنجی شدن ۸ شهرستان جدید از چهارشنبه ۴ فروردین طبق رنگ بندی ستاد ملی مقابله با کرونا، انجام می‌شود.

شهرستان های سراب (آذربایجان شرقی)، خوانسار (اصفهان)، دماوند (تهران)، ایذه و بهبهان (خوزستان) در وضعیت «قرمز» قرار گرفتند.

شهرستان های جلفا (آذربایجان شرقی)، بوکان و سردشت (آذربایجان غربی)، مبارکه (اصفهان)، آبدانان (ایلام)، قروه (کردستان)، اسلام آباد غرب (کرمانشاه) و بویراحمد (کهگیلویه و بویراحمد) در وضعیت «نارنجی» قرار گرفتند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تردد، تجمع و تهویه نامناسب سه عامل اصلی در شیوع بیماری کرونا است.

آقای علیرضا رئیسی افزود: افرادی که در سفر به مدت طولانی در ترافیک هستند و از طرف دیگر هتل ها، رستوران ها و همچنین عید دیدنی ها و دورهمی های محافظت نشده جزو عوامل خطر هستند.

وی در زمینه تمهیدات برای بازگشت مسافران از شهر های قرمز و نارنجی هم گفت: به این افراد ابتدا هشدار داده می‌شود و به ازای هر ۲۴ ساعت در شهر های قرمز ۱ میلیون تومان و در شهر های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد و البته احتمال توقیف خودرو های ناقض مقررات منع آمد و شد کرونایی در شهر های قرمز و نارنجی وجود دارد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار