پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

تجلیل از نخستین بانوی خلبان کهگیلویه و بویراحمد

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۳:۳۴
۱۳۹۹/۱۱/۲۱ سه شنبه | ۱۹:۱۵:۰ ساعت
(0)
(0)
تجلیل از نخستین بانوی خلبان کهگیلویه و بویراحمد
مراسم تجلیل از نخستین بانوی خلبان کهگیلویه و بویراحمد در فرودگاه یاسوج برگزار شد.
تجلیل از نخستین بانوی خلبان کهگیلویه و بویراحمد

 

به گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ، زهرا اسکندری نخستین خلبان زن در کهگیلویه و بویراحمد است که اول مهر ماه ۹۷ در رشته خلبانی دانشگاه بوتیاماهان کرمان پذیرفته شد.
وی متولد شهر یاسوج است و تاکنون بیش از ۱۰۰ پرواز به شهر های مختلف از جمله رفسنجان، سیرجان، یزد و شیراز انجام داده، اما تاکنون به زادگاهش شهر یاسوج پروازی نداشته است.

مدیر کل بانوان استانداری در آیین تجلیل از اولین بانوی خلبان کهگیلویه و بویراحمدی گفت: زهرا اسکندری اولین بانوی خلبان استان است که ۱۱۰ ساعت پرواز در کارنامه دارد و یکی از جوانترین خلبانان کشور است.

مدیر فرودگاه یاسوج هم در این آیین با بیان اینکه حضور بانوان خلبان در عرصه هوایی نشان از حمایت حضور زنان در جامعه است گفت: این حضور نشان از توان و ظرفیت بانوان در عرصه هوایی است.
انصاری فرد با بیان اینکه امثال اسکندری سبب افتخار برای فرودگاه یاسوج است، بیان کرد: پدر این خلبان یادگار دفاع مقدس و جانباز است، و خود او الگوی یک زن موفق در استان و کشور است.

بانوی خلبان کهگیلویه و بویراحمدی هم با بیان اینکه خلبانی یک کار مردانه و سخت بود، اما وقتی به هدف و انگیزه ام فکر کردم سختی ها برایم آسان شد، گفت: یکی از اهداف من الگو شدن و چراغ راه برای بانوان در عرصه هوایی است.

زهرا اسکندری با توضیح اینکه خانواده ام از من حمایت خوبی داشتند افزود: پدرم با اینکه وضعیت مالی خوب نداشت، اما با انرژی فراوان در همه شرایط از من حمایت کرد.
وی افزود: آرزو دارم به مردم استان خدمت کنم، زیرا خدمت به مردم دیارم برای من افتخار است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار