پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

دستگیری سارق منازل در کهگیلویه

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۸:۱۸:۱۳
۱۴۰۰/۲/۳۱ جمعه | ۱۵:۰:۴۲ ساعت
(0)
(0)
دستگیری سارق منازل در کهگیلویه
سارق منازل و اماکن خصوصی در شهرستان کهگیلویه با اعتراف به ۱۲ فقره سرقت، دستگیر شد.
دستگیری سارق منازل در کهگیلویه
دستگیری سارق منازل و اماکن خصوصی در کهگیلویهبه گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ، فرمانده انتظامی کهگیلویه از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارق به ۱۲فقره سرقت اعتراف کرده است.
سرهنگ جهان دیماز افزود: در پی گزارش چندین فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان با توجه به اهمیت موضوع مراتب با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای متهم را شناسایی کردند، اضافه کرد: ماموران با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه یک نفر سارق را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.
سرهنگ دیماز گفت: با بررسی بیشتر مالخر اموال سرقتی به هویت معلوم شناسایی و با اخذ نیابت قضایی وی را با اموال سرقتی در یکی از روستا های کهگیلویه دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات تکمیلی و پلیسی به ۱۲ فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند.
وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار