پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

شناسایی ۶ مبتلا به کرونای جهش یافته در کهگیلویه و بویراحمد

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۸:۵۶:۵۰
۱۳۹۹/۱۲/۳۰ شنبه | ۲۲:۶:۲۲ ساعت
(0)
(0)
شناسایی ۶ مبتلا به کرونای جهش یافته در کهگیلویه و بویراحمد
شمار مبتلایان به کرونای جهش یافته در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۲۰ نفر رسید.
شناسایی ۶ مبتلا به کرونای جهش یافته در کهگیلویه و بویراحمد

 

شناسایی ۶ مبتلا به کرونای جهش یافته در کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با شناسایی ۶ بیمار جدید، شمار مبتلایان به کرونای جهش یافته در استان به ۲۰ نفر است.
پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون ۱۷۲ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۵۷ نفر مبتلای قطعی و ۱۱ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.


یزدان پناه روند افزایشی تعداد موارد بستری شده در استان را نگران کننده دانست و اضافه کرد: متاسفانه با وجود این روند افزایشی تعداد مبتلایان در کهگیلویه و بویراحمد احتمال تغییر رنگ برخی شهرستان های استان به رنگ قرمز پیش بینی می‌شود.
یزدان پناه شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد را ۴۶۱ نفر اعلام کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا گزارش نشده است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد را تاکنون ۲۶ هزار ۶۴ نفر اعلام کرد و گفت: برای پیشگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامتی رعایت دستور المل های بهداشتی الزامی است.
دکتر یزدان پناه افزود: برخی شهروندان با عادی انگاری بیماری کرونا، بی توجهی به دستور العمل های بهداشتی و جدی نگرفتن مصوبات ستاد کرونا سلامت خود و دیگران و همچنین نیرو های درمان درگیر این بیماری در بیمارستان ها و مراکز درمانی را به خطر می‌اندازند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار