پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

نحوه برگزاری امتحانات سوادآموزی بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۸:۵۳:۴۶
۱۴۰۰/۲/۷ سه شنبه | ۱۴:۳۲:۳۲ ساعت
(0)
(0)
نحوه برگزاری امتحانات سوادآموزی بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای


امتحانات سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس تصمیم های ستاد مقابله با کرونای شهرستان‌ها و مناطق برگزار می‌شود.
نحوه برگزاری امتحانات سوادآموزی بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای
نحوه برگزاری امتحانات سوادآموزی بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونایبه گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ، مدیرکل آموزش و پرورش این استان در نشست ستاد امتحانات سوادآموزی گفت: ملاک عمل در خصوص اجرای فعالیت های آموزشی و آزمون های پایانی دوره های سوادآموزی و با اولویت سلامت سوادآموزان و آموزش دهندگان و عوامل اجرایی تابع تصمیم های ستاد های کرونایی است.

هادی زارع پور افزود: با توجه به رنگ های اعلام شده برای وضعیت کرونایی رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید وتمهیدی فراهم می‌شود تا قبل و بعد از هر جلسه آزمون، سوادآموزان مورد ارزیابی بالینی سلامت و ضدعفونی محل انجام شود.
وی گفت: در صورتی که کلاسی به مرحله آزمون رسیده با شرایط اعلام آموزش دهنده و داوطلب بودن سوادآموز، حوزه آزمون تشکیل و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آزمون ها به صورت فرد به فرد یا حداکثر دو نفره برگزار می‌شود.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به شرایط کرونایی امکان به تأخیر انداختن برگزاری آزمون تا حداکثر یک ماه وجود دارد و در سامانه سوادآموزی نیز قابل انجام است.
سید حمدالله خواهش نیک افزود: امسال به دلیل شرایط خاص در هر جلسه فقط یک آزمون انجام می‌شود و در صورت تمایل سواد آموزان امکان برگزاری اضطراری آزمون در محل زندگی‌ آنها فراهم شده است.

رئیس اداره سنجش سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: آزمون کتاب شعار سال مقام معظم رهبری و با عنوان راز موفقیت با شرکت ۷۱۷ نفر از آموزش دهندگان دوره انتقال برگزار شدکه ۱۰ نفر مرحله کشوری معرفی شدند.
محمد جلیل فر گفت: بررسی و تجدید نظر اوراق ۱۵ درصد اوراق امتحانی با تشکیل گروه بررسی بصورت متمرکز انجام شد.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار