پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

همزمان با ولادت حضرت زینب(س)؛ اجرای "پویش سپاس" برای قدرشناسی از پرستاران

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۳:۲۰
۱۳۹۹/۹/۲۷ پنج شنبه | ۱۸:۲۸:۵۸ ساعت
(0)
(0)
همزمان با ولادت حضرت زینب(س)؛ اجرای "پویش سپاس" برای قدرشناسی از پرستاران
"پویش سپاس" برای قدرشناسی از پرستاران و جهادگران عرصه سلامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.
همزمان با ولادت حضرت زینب(س)؛ اجرای

به گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ، کارشناس امور فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی این استان با بیان اینکه پویش سپاس از پرستاران در قالب فضای پیامکی و فضا های مجازی اجرا می‌شود از مردم درخواست از پرستارانی که می‌شناسند به هر شیوه که می‌توانند قدردانی کنند.
تاج گل اهل دشتی با تأکید بر اینکه "پویش سپاس" راهی برای نهادینه کردن" قدرشناسی" در جامعه است افزود: قدرشناسی محور این پویش است.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و اهمیت فعالیت پرستاران و جهادگران حوزه درمان در شرایط کرونایی، پویشی راه اندازی شده تا از جامعه پرستاران قدرشناسی شود.
کارشناس امور فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی این استان از مردم خواست با پیوستن به پویش سپاس، پیام های قدردانی خود را به شماره ۳۰۰۰۱۱۷۱ ارسال کنند.

خانم اهل دشتی بیان کرد: بهترین پیام ها از طریق چند برنامه تلویزیونی که به همین منظور در نظر گرفته شده است اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین پیام های شرکت کنندگان در این پویش نیز در سامانه مجازی و صفحه اینستاگرامی که برای این پویش در نظر گرفته شده منتشر می‌شوند.

خانم اهل دشتی با بیان اینکه به قید قرعه به ۴۰ نفر، جوایز یک میلیون تومانی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می‌شود گفت: علاقه مندان فرصت دارند تا سه شنبه دوم دیماه ۹۹ پیام های خود را ارسال کنند.

هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار