پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

پایان خرداد آخرین مهلت برای ارائه اظهار نامه مالیالتی

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۸:۱۴:۱
۱۴۰۰/۲/۳۰ پنج شنبه | ۱۶:۲۰:۳۷ ساعت
(0)
(0)
پایان خرداد آخرین مهلت برای ارائه اظهار نامه مالیالتی
مودیان مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد تاپایان خرداد ماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی ارائه کنند.
پایان خرداد آخرین مهلت برای ارائه اظهار نامه مالیالتی

پایان خرداد آخرین مهلت برای ارائه اظهار نامه مالیالتیبه گزارش پایگاه خبری گلبانگ دنا، مدیرکل امور مالیاتی این استان گفت: اشخاص حقیقی تا پایان روز سی و یکم خرداد فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی فعالیت های شغلی خود در یک ساله گذشته را به صورت الکترونیکی ارائه دهند.

محمدعلی غفاری با بیان اینکه مودیانی که در ثبت اظهارنامه مالیاتی خود تعلل کنند جریمه می‌شوند افزود: اشخاص حقوقی هم تا پایان تیر فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه و ثبت کنند.

غفاری با اشاره به اینکه ۹۰درصد از مودیان فعال در کهگیلویه و بویراحمد درسامانه ابلاغ الکترونیک نام نویسی کرده اند اضافه کرد: به منظورتکریم مودیان و کاهش تردد های غیر ضروری، طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی برای مودیان مالیاتی استان در سامانه عملیات الکترونیکی مالیاتی به نشانی www.tax.gov.ir راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۹هزار و۵۰۰ مودی مالیاتی درکهگیلویه و بویراحمد اظهارنامه مالیاتی ارائه کردند، ادامه داد: مودیان مالیاتی می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین اوراق مالیاتی تشخیص یا قطعی مالیات بر عملکرد و ارزش افزوده خود مطلع شوند.

غفاری گفت: مودیان مالیاتی می‌توانند با تایید و ارسال فرم الکترونیکی درخواست استفاده از خدمات الکترونیکی ابلاغ و مدیریت درخواست ها که از کانال های مختلف الکترونیکی سازمان در دسترس قرار گرفته، از این خدمت بهره مند شوند.

هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار