پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

تقدیر و تشکر مدیر و پرسنل پایگاه خبری بانگ دنا از اقدامات مدیرکل تعاون روستایی استان در مناطق زلزله زده سی سخت

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۵:۵۷:۱۶
۱۴۰۰/۱/۱۳ جمعه | ۲۰:۵۱:۰ ساعت
(0)
(0)
تقدیر و تشکر مدیر و پرسنل پایگاه خبری بانگ دنا از اقدامات مدیرکل تعاون روستایی استان در مناطق زلزله زده سی سخت
مدیر پایگاه خبری بانگ دنا و مجموعه پرسنل آن، از اقدامات حمایتی مدیرکل تعاون روستایی در مناطق زلزله زده سی سخت تقدیر و تشکر کردند
تقدیر و تشکر مدیر و پرسنل پایگاه خبری بانگ دنا از اقدامات مدیرکل تعاون روستایی استان در مناطق زلزله زده سی سخت
مدیر و پرسنل پایگاه خبری بانگ دنا ، از اقدامات حمایتی مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان در مناطق زلزله زده سی سخت تقدیر و تشکر کردند.

تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد،در یک اقدام به موقع و با محوریت سازمان مرکزی تعاون روستایی کمک های اهدایی رادر روزهای اولیه وقوع زلزله به این بخش برد تا مردم در روزهای سخت سی سخت تنها نباشند.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت :از بدو وقوع زمین لرزه،مهندس طهماسبی رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان تعاون روستایی کشور و اعضا هیات مدیره و معاونین و مدیران او طی تماس های مکرر ضمن جویای حال و احوال همکاران و سایر مردم شریف سی سخت خواستار کمک و حمایت از مردم شدند و در این زمینه نیز حمایت های خوبی داشته اند.

مهندس ویسی بلافاصله پس از وقوع زلزله در سی سخت به فرماندار محترم شهرستان دنا و مدیرکل محترم سازمان مدیریت بحران استان و دیگر مسئولین آمادگی خود و پرسنل سازمان تعاون روستایی را جهت هر گونه همکاری اعلام نمودند.

قدرت الله ویسی همانگونه که در ابتدای وقوع زلزله وعده داده بود که در کنار مردم سی سخت می‌ماند و از هر کمکی دریغ نخواهد کرد با اقدام خداپسندانه ودر آن سرمای شدید سی سخت تعداد ۱۲۰ تخته پتو به ارزش قریب به ۴۰ میلیون تومان در بین مردم سی سخت توزیع نمودند و حتی امروز 13 فروردین ماه را هم در سی سخت و در کنار مردم سپری نمودند.

مهندس ویسی همچنین در طی این مدت، دیدارهایی با خانواده همکاران شاغل در مجموعه تعاون روستایی و اتحادیه و تشکل های تعاون روستایی که در این حادثه دچار خسارات و آسیب شده اند داشته است و انشاءالله بزودی دیداری دوباره خواهد داشت.

مدیر پایگاه خبری بانگ دنا حضور مستمرمهندس ویسی مدیر کل تعاون روستایی استان کهیگلویه و بویراحمد به خصوص از لحظات اولیه وقوع زلزله در شهر سی سخت را قابل تقدیر دانست و گفت: به اذعان مردم آسیب دیده شهر سی سخت در دیدار چهره به چهره ای که با آنها انجام گرفت مردم قریب بالاتفاق از تلاش مضاعف آقای مهندس ویسی مدیر تعاون روستایی استان تقدیر ویژه کرده و قدردان زحمات و خدمات وی بودند.

مدیر پایگاه خبری بانگ دنا گفت:: لازم می‌دانم رضایتمندی عموم مردم از دلسوزی، تلاش و پیگیری مدیر تعاون روستایی از طریق مسئولان ملی و سازمان های مختلف و کمک و حمایت این مدیر دلسوز به مردم سی سخت را اعلام و شخصاً از وی و مهندس طهماسبی مدیرعامل سازمان تعاون روستایی کشور تشکر کنم.

                                                         

                                                         

                                                         

                                                       

                                                       

                                                       

                                                       

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر
مروم دنا
شنبه چهاردهم فروردین ۰۰
پاسخ
()
()
مروم دنا
درود بر اين اقاي ويسي دلسوز و حقيقتا عالي هستن
هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار