پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

راه‌اندازی مرکز نوآوری گیاهان داروئی درجهاد دانشگاهی یاسوج

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۵:۵۵:۲۰
۱۴۰۰/۱/۲۴ سه شنبه | ۱۵:۸:۱۳ ساعت
(0)
(0)
راه‌اندازی مرکز نوآوری گیاهان داروئی درجهاد دانشگاهی یاسوج
مجوز تاسیس مرکز نوآوری و شکوفایی با زمینه فعالیت گیاهان دارویی در کهگیلویه و بویراحمد صادر شد.
راه‌اندازی مرکز نوآوری گیاهان داروئی درجهاد دانشگاهی یاسوج

 

راه‌اندازی مرکز نوآوری گیاهان داروئی درجهاد دانشگاهی یاسوجبه گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ، سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج گفت: این مجوز با همکاری مؤسسه علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی و دانشگاه جامع علمی کاربردی، از سوی معاونت پژوهشی و دفتر نوآوری، فناوری و تجاری سازی دانشگاه جامع علمی –کاربردی کشور صادر شد.

محمدحسین برهمن افزود: این مرکز نوآوری با هدف شناسایی ظرفیت های موجود استان در زمینه گیاهان دارویی و در راستای تربیت دانشجوی مهارت محور تاسیس و راه اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: راه اندازی این مرکز در استان به توسعه کسب و کار های دانش محور و نیز شناسایی، نیازسنجی، آسیب شناسی، جذب، حمایت، راه اندازی ایده های کارآفرینان با قابلیت تجاری سازی، اشتغال زایی و شتاب دهی به فعالیت های استارت آپی (نوپا) کمک می‌کند.

برهمن هدف از ایجاد این مرکز نوآوری را حمایت از دانشجویان، سرمایه گذران، تسهیل گران و علاقمندان خلاق برای ایده های اثر بخش بیان کرد.

وی کارآفرینی مبنتی بر نوآوری، بسترسازی برای ایجاد و گسترش استارت آپ ها و کسب و کار های نوپای دانش محور، حمایت از نوآوری کارآفرینان، دانشجویان و جوانان فناور و تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) و رونق اقتصادی منطقه را از دیگر اهداف ایجاد این مرکز عنوان کرد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار