پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

معدوم سازی فرآورده‌های دامی فاسد در کهگیلویه و بویراحمد

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۵:۵۷:۲۴
۱۴۰۰/۱/۱۷ سه شنبه | ۱۴:۵۵:۴۶ ساعت
(0)
(0)
معدوم سازی فرآورده‌های دامی فاسد در کهگیلویه و بویراحمد
بیش از ۲ هزار کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی در کهگیلویه و بویراحمد معدوم شد.
معدوم سازی فرآورده‌های دامی فاسد در کهگیلویه و بویراحمد

 

به گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ، مدیرکل دامپزشکی این استان گفت: طرح کنترل و تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی از ۲۵ اسفند سال ۱۳۹۹ تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰ اجرا شد.

بهمنش افزود: بازرسان بهداشتی این اداره کل ضمن نظارت مستمر بر مراکر تهیه و توزیع مواد غذایی و لبنی برای برقراری امنیت غذایی تلاش می‌کنند.

عبدالله بهمنش ادامه داد: در این ایام ۲ هزار و ۵۹۰ کیلوگرم فراورده های خام دامی از مراکز تهیه و توزیع مواد لبنی در استان جمع آوری و معدوم شد.

مدیرکل دامپزشکی این استان گفت: پایان تاریخ انقضا، نگهداری در شرایط نامناسب و عرضه غیر بهداشتی را از جمله دلایل معدوم سازی این مقدار مواد لبنی اعلام کرد.

وی ادامه داد: در این ایام همه ادارات دامپزشکی شهرستان ها با برقراری کشیک های ثابت و سیار از واحد های تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی از جمله کشتارگاه های دام و طیور، قصابی ها و مرغ فروشی ها بصورت سرزده سر کشی و نظارت می‌کردند.

بهمنش ازجریمه ۱۳ دستگاه خودروی متخلف حامل فرآورده های خام دامی هم خبر داد و گفت: گروه های بازرسی بهداشتی دامپزشکی استان در طی مدت اجرای طرح در ایام تعطیلات نوروز برای تامین امنیت غذایی مردم بیش از دو هزار و ۵۰۰ مورد از صنوف مختلف بازدید کردند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار