پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی جُرم است

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۵:۵۱:۵۵
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ دوشنبه | ۱۵:۲۳:۱۳ ساعت
(0)
(0)
تبلیغات زودهنگام انتخاباتی جُرم است
تبلیغات زودهنگام تخلف و جرم انتخاباتی است و در سرنوشت صلاحیت نامزد‌ها اعمال می‌شود.

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی جُرم است

به گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با اعضای دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان گفت: شرکت مردم در انتخابات یعنی تایید و حمایت از نظام انقلاب اسلامی و تعیین سرنوشت خود و جامعه است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه سلامت انتخابات باید در دستور کار همه اعضای نظارت قرار بگیرد، بیان کرد: نظارت صحیح می‌تواند مهم ترین عامل برای اطمینان بخشی و سلامت در انتخابات تلقی شود.


وی با اشاره به اینکه افراد شایسته برای شورا ها انتخاب شود افزود: باهر مسئله ای که به سلامت انتخابات آسیب وراد کند به شدت برخود شود.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تبلیغات زودهنگام تخلف و جرم انتخاباتی است و در سرنوشت صلاحیت نامزد ها اعمال می‌شود.
حجت الاسلام قدرت الله خرم روز با اشاره به اجرای فرآیند انتخابات ۱۴۰۰، اضافه کرد: جدول زمانبندی هیئت نظارت استان، شهرستان و بخش ها طراحی شده و در مجموع ۶۳ نفر از اعضای هیئت ها فعالیت خود را شروع کرده اند.


رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در بحث تعامل با مجموعه هیئت اجرایی انتخابات و تشکیل و تعیین اعضای هیئت ها کار دنبال می‌شود، ادامه داد: در اولین فرصت زمانی این برنامه به اجرا درخواهد آمد.
وی با اشاره به حساسیت مردم نسبت به سلامت و اطمینان از روند اجرای انتخابات، بیان کرد: انتظار از نامزد های انتخابات مخصوصا میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه باشت و گچساران با توجه به شرایط کرونایی این است که از تبلیغات زودهنگام و تجمعات خودداری کنند، مواظب سلامت مردم باشند و فضا را آرام نگه دارند.


وی ادامه داد: اگر کاندیدایی پایبند به قانون نباشد، در صورت بروز تخلفات انتخاباتی قطعا هیئت نظارت و شورای نگهبان بر اساس قانون عمل می‌کند.
خرم روز با بیان اینکه بعد از ثبت نام، فرآیند بررسی صلاحیت ها انجام خواهد شد، یادآور شد: تبلیغات زودهنگام تخلف و جرم انتخاباتی است و در سرنوشت صلاحیت نامزد ها اعمال می‌شود.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار