پایگاه خبری بانگ دنا ( اخبار مهم روز )
menusearch
bangedena.ir

پیام تبریک مدیر مفدا شعبه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مناسبت "روز مهندس"

جستجو
شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ | ۸:۱۰:۴۸
۱۳۹۹/۱۲/۵ سه شنبه | ۰:۵۵:۰ ساعت
(0)
(0)
پیام تبریک مدیر مفدا شعبه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مناسبت "روز مهندس"
مهندس احمد جاودانه، مدیر مفدا شعبه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پیامی روز پنجم اسفندماه را که در تقویم ملی کشورمان متقارن است با ولادت دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی که یکی از چهره های بزرگ جهان اسلام است و آن را روز مهندسی نامیدند تبریک گفت.
پیام تبریک مدیر مفدا شعبه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مناسبت

به گزارش پایگاه خبری بانگ دنا ؛ متن پیام وی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
پنجم اسفندماه که در تقویم ملی کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران به نام روز مهندس نامگذاری شده است و تقارن آن با ولادت دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی که یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام است بیانگر قریحه خودباوری مهندسان این سرزمین است.
همانطوریکه مستحضرید نگاه علمی و تخصصی به موضوعات و مسائل روزمره زندگی جوامع بشری اهمیت وافری دارد و در این راستا ایرانیان در زمره پیشگامان محسوب شده و اندیشه های ناب دانشمندان تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، نظیر خواجه نصیرالدین طوسی، فارابی، ابوریحان بیرونی و ابن سینا مورد این ادعا است و در عصر حاضر راهگشا و الهام بخش طرح های نو در جهان بشریت به شمار می‌رود.
مهندسان قادرند به عنوان سرمایه های تخصصی کشور با بهره مندی از قدرت تجزیه و تحلیل تضارب آرا مطروحه در عرصه های علمی جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار مساعدت و یاری کنند.

امروز در جهان، تعهد، شایستگی و توانمندی های مهندسان ایران زمین برکسی پوشیده نیست و امیداست در این زمان که به فرموده ی مقام عظمای ولایت و مرجعیت، رهبری عزیز و عظیم الشان حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) ما در گذر از یک پیچ سرنوشت ساز تاریخی قرارداریم، مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو شایسته به مرحله اجرا درآورند.

روز مهندس روز تجلیل از استعداد، خرد، توان و اراده منحصر بفرد ایران و ایرانی، روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است.
اینجانب به عنوان یک عضو کوچک این خانواده بزرگ بر خود لازم می‌دانم، ضمن سپاسگزاری از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه مهندسان ارزنده و برازنده ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون این قشر فعال، پویا و پرتوان را در کمک به رشد و توسعه کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.
ارادتمند همگان: احمد جاودانه 
کارشناس ارشد مهندسی علوم و صنایع غذایی
پنجم اسفندماه ۱۳۹۹

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
فروشگاه فایل های آزمون استخدامی آموزش و پرورش (پیشتاز استخدام)
آخرین اخبار